8 Temmuz 2012 Pazar

Küçük Ağacın Eğitimi/Forrest Carter

Yaz aylarını bilirsiniz ; şezlongunuza uzanıp piliç gibi kızarırken kitap okumaktan başka yapacak işinizin olmadığı aylardır.İşte ben bu zaman diliminde afedersiniz ama hayvan gibi kitap okudum ve elimde okuyacak  kitabım kalmadı ve imdadıma abim koştu.Neredeyse okuduğu bütün kitapları koyduğu kitaplığından Küçük Ağacın Eğitimi isimli tozlu eseri çekti ve bana verdi.Kitap kapağındaki çadırlardan ve insanlardan kızılderililer ile alakalı bir kitap olduğunu anlamıştım.Her neyse sadede gelelim ve size kitabı anlatayım :

Eğer siz değerli kitap tutkunları Şeker Portakalı isimli harika yapıtı okuduysanız ve beğendiyseniz Forrest Carter'ın Kızılderili dedesi  tarafından "gidişat" tanımıyla  ona yaşatarak öğretilen bir takım gerçeklerin farkına varacak ve bir deneyim meyvesi olan bu kitaba bağlanacaksınız.Ayrıca bu kitapta beş yaşında annesini ve babasını kaybeden yazarın yaşadığı drama hüzünlenirken aynı zamanda da yazarın büyükanne ve büyükbabasının her hafta kütüphane'den kitap alıp o kitaplar hakkındaki tartışmalarını okurken kahkahalara boğulacaksınız.

Ben Uğur Büyükbunar, eğer çoluk çocuk sahibiyseniz ve doğa hayranı,sorumluluk sahibi,paylaşımcıl,bencil olmayan bir çocuk yetiştirmek istiyorsanız çocuğunuza hemen bu kitabı okutmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder